Telefon  669 529 078

Mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

​Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży

Zajmuję się badaniem oraz diagnozowaniem dzieci i młodzieży pod kątem trudności w nauce i specyficznych trudności. W tym zakresie moje główne obszary działalności to:

  • diagnoza integracji sensorycznej (SI),
  • badania pod kątem specyficznych trudności w uczeniu się (dysleksja, dyskalkulia),
  • diagnoza przyczyn trudności w nauce,
  • diagnoza intelektu.

Podczas konsultacji i badań próbuję dotrzeć do przyczyn trudności w nauce: liczenia, czytania, pisania, pamięciowego opanowania zadanego materiału. Moim celem jest przede wszystkim wsparcie dziecka i znalezienie odpowiedniej drogi do pracy nad zmniejszeniem dysfunkcji, aby nie pojawił się wstyd i frustracja, które prowadzą do niechęci do podejmowania jakichkolwiek aktywności, związanych z uczeniem się.

Pani rozmawia z dzieckiem

Diagnozuję również zaburzenia integracji sensorycznej, które są obecnie coraz częściej spotykane u dzieci. Ich symptomami mogą być: problemy ze skupieniem uwagi, obniżona lub nadmierna wrażliwość na dotyk, niewspółmierna do okoliczności reakcja na bodźce, kłopoty z koordynacją ruchową i wykonywaniem czynności manualnych, rozdrażnienie, czy opóźniony rozwój mowy. Trafna diagnoza postawiona w odpowiednim czasie jest bardzo istotna, ponieważ stosowana obecnie nowoczesna terapia przynosi zdumiewające rezultaty.

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.